Tuesday, 13 November 2007

十二周


十一月十日,又到了个熟悉的地方-我的'照相馆'。现在的我刚好十二周零天,情况相当稳定。可是医生叮呤咪咪得吃多一些,因为一点都没增加体重。黑白照里的我已经可以看见两只小手及小脚,spine......我不喜欢把自己往'泳池'里面泡,所以都躲在角落。也因为这样无法得知我的性别啦...想知道的话,下次吧!
体积:54.8mm


Tips for Daddy:
Mommy body is going through many changes, and things that she once did easily may become more of a challenge. A good way to show her that daddy you appreciate her and that you care is by rubbing her hands, feet, or back at the end of a long day.

0 comments: